مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-05فرهنگي

تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از عکاس دفاع مقدس


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با عکاس دفاع مقدس این استان دیدار و از این عکاس تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد خراسان رضوی، جعفر مروارید با سید جلیل حسینی زهرایی، هنرمند پیشکسوت و عکاس سال های دفاع مقدس و ایثارگر، دیدار و از این هنرمند تقدیر کرد.

در این دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، فعالیت های این هنرمند پیشکسوت عکاس را موثر و قابل تقدیر دانست و گفت: فعالیت های آقای حسینی زهرایی، همواره تاثیرگذار بوده است و همیشه نگاه ویژه ای به هنر عکاسی داشته اند که باید از این فعالیت های موثر و این نگاه تقدیر کرد.

وی با بیان این که باید هنرمندان پیشکسوت به جامعه و مردم به ویژه نسل جوان معرفی شوند، افزود: استان خراسان رضوی، همانطور که در همه بخش های فرهنگی هنری، پیشگام است، در عکاسی نیز پیشگام و سرآمد است، در تمامی جشنواره هایی که در حوزه عکاسی برگزاری می شود، هنرمندان این استان صاحب رتبه و برتر هستند، امیدواریم این روند موفقیت آمیز در بین هنرمندان جوان نیز ادامه پیدا کند.

گفتنی است، سید جلیل حسینی زهرایی متولد سال  1342 است.

او عکاسی را به طور خودآموخته از 1353 فرا گرفته و علاوه بر تدریس این رشته در مراکز دانشگاهی و هنری، بیش از سه دهه است در زمینه عکاسی مطبوعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از عکاس دفاع مقدس

تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از عکاس دفاع مقدس