مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-05سياسي

تحکیم اقتدار ایران، با حضور حداکثری مردم پای صندوق ها رای رقم خواهد خورد


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: تحکیم اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم پای صندوق ها رای رقم خواهد خورد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: تحکیم اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم پای صندوق ها رای رقم خواهد خورد.

احمد محرم زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا را پیش رو داریم که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

وی گفت: شوراهای اسلامی شهری روستایی در واقع پارلمان و مجلس محلی است که در آن مردم بتوانند در امورات خود دخالت و تصمیم گیری داشته باشند.

محرم زاده با اشاره به این که شوراهای محلی طبق قانون اساسی ایجاد و انتخاب می شوند، افزود: انتظار داریم مردم با حضور حداکثری و پرشور در این انتخابات افراد شایسته و مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه از رویدادهای مهم ایران در سال 1400 که در سطح ملی و بین المللی نیز حائز اهمیت فراوانی است را انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: برای این که به کشورهای استکباری و دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنیم پشت سر نظام و رهبری و وفادار به انقلاب بوده و هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحکیم اقتدار ایران، با حضور حداکثری مردم پای صندوق ها رای رقم خواهد خورد

تحکیم اقتدار ایران، با حضور حداکثری مردم پای صندوق ها رای رقم خواهد خورد