مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-05سياسي

21 تن جو خارج از شبکه توزیع در سمنان کشف شد


فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف 21 تن جو خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال در این استان خبر داد.

- محمدعلی حمزه گردشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تحقق شعار تعیین شده سال توسط مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف و سیاست های کلان کشوری پلیس را بر آن داشت که مبارزه و مقابله با انواع قاچاق و فعالیت های خارج از شبکه قانون را از اولویت های اصلی مأموریت های خود قرار دهد.

وی افزود: مأموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان نیز در همین خصوص با تشکیل تیم های تخصصی برنامه های متعدد کنترلی و پیشگیرانه را در استان به مرحله اجرا درمی آورد.

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: تکاوران پلیس سمنان در شامگاه گذشته مقابل ایستگاه دومنظوره پلیس راه یک دستگاه کامیون کشنده را برای بررسی های بیشتر متوقف می کنند.

حمزه گردشی از کشف و 21 تن خوراک دامی از نوع خارج از شبکه قانون خبر داد و گفت: خودرو برابر هماهنگی های صورت گرفته توقیف شد.

وی مقصد محموله را یکی از شهرستان های استان خراسان رضوی عنوان کرد و گفت: ارزش جوهای کشف شده برابر نظر کارشناسان امر یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 تن جو خارج از شبکه توزیع در سمنان کشف شد

21 تن جو خارج از شبکه توزیع در سمنان کشف شد