مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-05اقتصادي

تسویه مطالبات باقی مانده سال 99 پزشکان خانواده شهری و روستایی طی روزهای آتی


مدیرکل دفتر مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران از تسویه کامل مطالبات باقی مانده سال 99 پزشکان خانواده شهری و روستایی طی روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا میرزایی گفت: در راستای ارتقای خدمات سطح یک برای بیمه شدگان در برنامه روستایی، عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر به همت هیات مدیره، مدیرعامل و معاونین سازمان بیمه سلامت ایران در سال گذشته هم تفاهم نامه سال 98 که با تاخیر روبرو شده بود و هم تفاهم نامه سال 99 ابلاغ شد.

همچنین تفاهم نامه 1400 برای اولین بار در 15 سال گذشته قبل از پایان سال با کمک وزارت بهداشت آماده شد و به امضای مشترک معاونین وزارت بهداشت و مدیرعامل سازمان رسید و در نهایت دراوایل فروردین ماه ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: این تفاهم نامه با دو مبلغ 2 هزار و 400 میلیارد تومان از سوی سازمان بیمه سلامت ایران و 2 هزارو 400 میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت و در مجموع با 4 هزارو 800 میلیارد تومان برای خدمات سطح یک در سال 1400 تدوین شد.

وی به پرداخت مطالبات پزشکان خانواده روستایی نیز اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی مناسب سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت مطالبات پزشکان خانواده از مهر ماه سال گذشته با پرداخت 80 درصد مطالبات به صورت علی الحساب به روز شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه مطالبات باقی مانده سال 99 پزشکان خانواده شهری و روستایی طی روزهای آتی

تسویه مطالبات باقی مانده سال 99 پزشکان خانواده شهری و روستایی طی روزهای آتی