مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-05سياسي

احیای 60 واحد تولیدی و اشتغالزایی برای 2 هزار نفر


استاندار زنجان با اشاره به اینکه از سال 97 تاکنون 60 واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان احیا شده است،گفت: با فعال شدن این واحدها برای 2 هزار نفر اشتغال ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی  در دیدار با اعضای خانه کارگر اظهار کرد: کارگران بسیار زحمتکش هستند و باید به امنیت شغلی آنها توجه شود.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از کارگر و توجه به مشکلات این قشر افزود: در انجام امور برای رفاه کارگران نباید کوتاهی کرد و در این خصوص ارگان مربوطه باید تلاش کند.

  استاندار زنجان گفت: در همه سیستم های دنیا، ارزشمندتر از منابع انسانی وجود ندارد و هرکس در عمل به آن توجه کرده موفق است، چرا که تولید با نیروی انسانی معنا و مفعوم دارد.

حقیقی با بیان اینکه باید ارتباط بین کار فرما و کارگر تقویت شود، تصریح کرد: اختلافات بین دو  باید به کمترین حد ممکن خود برسد  و مکمل هم باشند.

  وی  افزود: اشتغالزایی در جامعه از ارزش بالایی برخوردار است، یعنی حتی اگر برای یک روستایی هم شغل ایجاد شود، ارزش آن بیشتر از میلیاردها سرمایه گذاری است.

استاندار زنجان با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری تسهیلات در استان زنجان از 8 هزار و 94 میلیارد تومان در سال 97 به  18 هزار و700 میلیارد تومان در سال گذشته رسیده است، ابراز داشت: تسهیلات پرداختی در استان 6 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 60 واحد تولیدی و اشتغالزایی برای 2 هزار نفر

احیای 60 واحد تولیدی و اشتغالزایی برای 2 هزار نفر