مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-05ورزشي

دستور جدید کادرفنی به بازیکنان استقلال از طریق واتس اپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هرچند اگر خبری خلاف ممنوع المصاحبه شدن از باشگاه استقلال به گوش برسد باید تعجب کرد، اما دستورالعمل واتس آپی مربیان استقلال به بازیکنان این تیم پس از بازگشت به ایران هم در نوع خود جالب توجه بوده است: - استقلال نماینده کشورمان با اقتدار صدرنشین گروه خود در آسیا شد اما باز هم کادرفنی این تیم، آبی پوشان را ممنوع المصاحبه کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هرچند اگر خبری خلاف ممنوع المصاحبه شدن از باشگاه استقلال به گوش برسد باید تعجب کرد، اما دستورالعمل واتس آپی مربیان استقلال به بازیکنان این تیم پس از بازگشت به ایران هم در نوع خود جالب توجه بوده است: دوستان لطفا روز های یکشنبه و دوشنبه استراحت مطلق داشته باشید و از انجام هرگونه تمرینی خودداری کنید.

با توجه به شرایط وخیم کُرونا و همچنین خستگی ناشی از سفر و مسابقات، بازیکنان خاطی جریمه خواهند شد.

دوستان لطفا کسی با برنامه فوتبال برتر مصاحبه نکند! آنچه این مطلب را به درازا می کشاند سوژه قدیمی و تکراری ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان استقلال است.

بذری که یکی از عوامل قدیمی روابط عمومی باشگاه استقلال و مشاور همه کاره این تیم در سال های گذشته کاشت و به مرور زمان تبدیل به درخت تنومندی جلوی رسانه ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور جدید کادرفنی به بازیکنان استقلال از طریق واتس اپ

دستور جدید کادرفنی به بازیکنان استقلال از طریق واتس اپ