مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-05اقتصادي

چین بزرگترین بازار سیگار برگ کوبایی شد


چین سال گذشته با کنار زدن اسپانیا، بزرگترین بازار سیگار برگ کوبایی شد اما رشد تقاضا در این غول آسیایی نتوانست افت فروش در نقاط دیگر را جبران کند.

- چین سال گذشته با کنار زدن اسپانیا، بزرگترین بازار سیگار برگ کوبایی شد اما رشد تقاضا در این غول آسیایی نتوانست افت فروش در نقاط دیگر را جبران کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت سیگار دولتی هابانوس کوبا اعلام کرد محدودیتهای سفر مرتبط با پاندمی کووید 19 در سال گذشته به تقاضای کشورهایی که به گردشگری و فروش بدون تعرفه متکی هستند، به شدت ضربه زد.

سیگارهای دست پیچ کوبا که شامل برندهایی نظیر کوهیبا، مونته کریستو و پارتاگاس هستند، از سوی بسیاری به عنوان بهترین سیگارها در جهان شناخته می شوند.

شرکت هابانوس معمولا اوایل هر سال جشنواره ای برای پولدارهای علاقمند به دخانیات و فروشندگان برگزار می کند و آنها را به بازدید از مزارع و کارخانه های می برد و به برگزاری جشنهایی میپردازد که در آن سیگارهای برگ کوبایی دود می شود.

اما کوبا امسال با بدترین شیوع کووید 19 دست و پنجه نرم می کند و سایر کشورها هم در تلاش برای مهار بیماری هستند در نتیجه هابانوس سه روز رویداد مجازی برگزار می کند که از روز سه شنبه آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین بزرگترین بازار سیگار برگ کوبایی شد

چین بزرگترین بازار سیگار برگ کوبایی شد