مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-05اقتصادي

خبر خوب برای دارندگان سهام عدالت


مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی با تاکید بر اینکه دارندگان سهام عدالت، فعلا برای فروش سهام خود صبر کنند، گفت: به زودی دارندگان سهام عدالت، صاحب سهام دیگری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از بورس تهران، حسین فهیمی با بیان اینکه تمام صاحبان سهام داران عدالت چه گروه روش مستقیم و چه گروه روش غیر مستقیم، سهام دار شرکت سرمایه گذاری امید ایرانیان خواهند شد، اظهار داشت: تمام جمعیت 50 میلیون نفری دارندگان سهام عدالت سهام دار شرکت سرمایه گذاری امید ایرانیان می شوند.

این شرکت شامل 13 شرکت غیر بورسی و غیر فرابورسی هستند.

وی ادامه داد: شرکت سرمایه گذاری امید ایرانیان یک شرکت سرمایه گذار از ترکیب سهام چند شرکت است و هر دارنده سهام عدالت بر اساس ارزش اسمی سهامی که دارد (برگه های یک میلیون تومانی و 500 هزار تومانی) از این شرکت سهم خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی همچنین درباره رفع مشکل عدم فروش سهام عدالت در بازار گفت: برای خرید عمده سهام عدالت در بورس، صندوقی در حال تشکیل است که مراحل نهایی را پشت سر می گذارد و این صندوق توسط چند مؤسسه در بازار شروع به کار خواهد کرد.

فهیمی همچنین درباره زمان واگذاری سهام عدالت متوفیان اظهار داشت: شرایط به گونه ای است که نمی توانیم پذیرای مراجعه فیزیکی وراث سهام عدالت باشیم بنابراین بستری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای دارندگان سهام عدالت

خبر خوب برای دارندگان سهام عدالت