مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-05اقتصادي

ممبینی: حمایت دولت از اصناف کافی نیست کسب وکارها باید عادی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی با اشاره به صدمات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا اظهار داشت: عدم تأمین حداقل های جبرانی از سوی دولت و اکتفا به برخی استمهال و تعویق تعهدات دیون دولتی شرایط سخت ناشی از محدودیت .

- رییس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه حمایت های دولت از اصناف کافی نیست، گفت: باید زمینه برای فعالیت عادی کسب وکار ها فراهم تا از زیان های وارده به این بخش کاسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی با اشاره به صدمات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا اظهار داشت: عدم تأمین حداقل های جبرانی از سوی دولت و اکتفا به برخی استمهال و تعویق تعهدات دیون دولتی شرایط سخت ناشی از محدودیت های کرونایی پیش روی اصناف را تشدید کرده است چرا که همچنان بیشترین کم لطفی ها به کسب و کار ها از سوی سازمان های تأمین اجتماعی، مالیات، بانک ها و بعضی از مالکین واحد های تجاری که بعضاً نیز از دستگاه های اجرایی یا نهاد های وابسته هستند صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با وجود مکاتبات مکرر و جلسات مستمر مسئولان اتاق اصناف ایران با مدیران دولتی و مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیمات اخیر این ستاد مبنی بر الزام بانک ها به اجتناب از صدور گواهی عدم پرداخت چک تا 20 ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممبینی: حمایت دولت از اصناف کافی نیست کسب وکارها باید عادی شود

ممبینی: حمایت دولت از اصناف کافی نیست کسب وکارها باید عادی شود