مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-05اقتصادي

خسارت 2100 میلیارد ریالی تندباد و تگرک به زیرساخت ها و بخش کشاورزی شهرستان راور


تندباد و بارش تگرگ و باران در دو روز اخیر در شهرستان راور بیش از 2100 میلیارد ریال خسارت به بار آورد.

- ایسنا/کرمان فرماندار راور گفت: تندباد و بارش تگرگ و باران در دو روز اخیر در شهرستان راور بیش از 2100 میلیارد ریال خسارت به بار آورد.

مالک اژدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به علت وقوع تندباد و بارش باران، تگرگ و جاری شدن سیلاب در دو روز گذشته بیش از 2100 میلیارد ریال در بخش های مختلف کشاورزی، دام و زیرساخت ها از جمله برق، مخابرات، گاز و راه های شهرستان راور خسارات وارد شده است.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که بیش از نیمی از باغات پسته شهرستان در مناطق مختلف بین 30 تا 70 درصد دچار خسارت شده اند که ریزش میوه ها، آسیب دیدن پوسته رویی در درجات مختلف در محصولاتی از قبیل پسته، انار، بادام، گردو، قیسی، زردالو و .

مشاهده شده است.

اژدری تصریح کرد: همچنین ورود سیلاب به داخل باغات و مزارع در برخی نقاط باعث ورود خاک های شور و دپو شدن میزان زیادی شن به باغات و نیز خواباندن خوشه های گندم شده است.

فرماندار راور بیان کرد: میزان برآورد اولیه خسارت به باغات حدود 2000 میلیارد ریال است و سیل باعث تلف شدن 35 راس دام سبک شده و به پنج کیلومتر از خطوط انتقال آب و تعدادی از رشته قنات ها نیز آسیب جدی رسانده که برآورد اولیه در این رابطه نیز بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 2100 میلیارد ریالی تندباد و تگرک به زیرساخت ها و بخش کشاورزی شهرستان راور

خسارت 2100 میلیارد ریالی تندباد و تگرک به زیرساخت ها و بخش کشاورزی شهرستان راور