مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-05سياسي

موضع وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور 1400


سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه سال گذشته کنکور با فاصله گذاری اجتماعی به بهترین شکل ممکن برگزار شد اظهار داشت: در شرایط حاد کرونایی ممکن است کنکور به تعویق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه درحال حاضر با موضوعات کنکور سال 1400 و برگزاری امتحانات سال یازدهم و دوازدهم رو به رو هستیم اظهار داشت: برگزاری یا تعویق این آزمون ها بستگی به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

وی افزود: از نظر وزارت بهداشت برگزاری آزمون ها به صورت آنلاین اولویت دارد به دلیل اینکه وزارت بهداشت همواره بر عدم ارتباط مستقیم و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید دارد ولی در صورتی که برگزاری آزمون ضروری باشد تاکید دارد که با رعایت پروتکل های بهداشتی آزمون ها برگزار شود.

لاری خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز با همین چالش ها برای برگزاری کنکور مواجه بودیم که تصمیم بر این شد که تعداد حوزه های امتحانی افزایش یابد و نظارت های بهداشتی سختگیرانه اعمال شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته کنکور با فاصله گذاری اجتماعی به بهترین شکل ممکن برگزار شد اظهار داشت: در شرایط حاد کرونایی ممکن است کنکور به تعویق بیفتد و ستاد تصمیم خواهد گرفت که کنکور در شرایط بهتری برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور 1400

موضع وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور 1400