مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-05سياسي

همایش نکوداشت معلم مجازی برگزار شد/تجلیل از 29 فرهنگی برگزیده در دهدشت


در همایش مجازی نکوداشت مقام معلم از 29 معلم برگزیده دهدشت تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در همایش مجازی نکوداشت مقام معلم در دهدشت رسالت انبیاء را تبیین، بصیرت افزایی، روشنگری، آموزش و انسان سازی خواند و گفت: به تعبیر امام راحل و مردم قرار بگیرد آموزش و پرورش تبدیل به کارخانه انسان سازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بشر نیاز به تدبیرف خلاقیت و بصیرت دارد، افزود: همه این ظرفیت ها در آموزش و پرورش وجود دارد باید بهترین بهره را برد.

رییس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: در جامعه ای که فضای علمی، تبیین، روشنگری و آموزش باشد آن جامعه پویا خلاق و توانمند است.

وی ادامه داد: هرکشوری در هر برهه به مسئله آموزش توجه ویژه داشت و آموزش دهندگان مورد تکریم قرار گرفتند آن جامعه موفق و مترقی شده است.

حجت الاسلام وحدانی فر سختی کار معلمان در شرایط کروتنایی را متذکر شد و گفت: اگر در گذشته جفاهایی در حق معلمان گفته می شد امروز خانواده ها متوجه شدند یک معلم چه تلاش و زحماتی دارد و یک روز تدریس دانش آموز چقدر دشوار است.

سید فضل الله گنجی پور در ابتدای این مراسم با اشاره به نحوه انتخاب برترین ها گفت: در ستاد بزرگداشت هفته معلم 29نفر شایسته تجلیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش نکوداشت معلم مجازی برگزار شد/تجلیل از 29 فرهنگی برگزیده در دهدشت

همایش نکوداشت معلم مجازی برگزار شد/تجلیل از 29 فرهنگی برگزیده در دهدشت