مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-05بين الملل

اتحاد وزرای گروه 7 علیه فرسایش قوانین بین المللی


وزیران خارجه گروه هفت در کنفرانس روز سه شنبه با محور قوانین بین المللی و هنجارهای دموکراتیک، درباره درگیری های جهانی، تغییر اقلیمی و سوءرفتارهای حقوق بشری بحث و تبادل نظر کردند.

- وزیران خارجه گروه هفت در کنفرانس روز سه شنبه با محور قوانین بین المللی و هنجارهای دموکراتیک، درباره درگیری های جهانی، تغییر اقلیمی و سوءرفتارهای حقوق بشری بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزرای خارجه کشورهای گروه هفت سه شنبه برای اولین ملاقات حضوری از زمان آغاز پاندمی کرونا گردهم آمده و درباره مسائل مرتبط در سراسر جهان به رایزنی پرداختند.

این کنفرانس که در لنکستر هاوس در لندن و به رهبری دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس برگزار شد، درباره یک سری مسائل فوری به ویژه تهدیدها علیه قوانین بین المللی و هنجارهای دموکراتیک که از جانب برخی کشورها ایجاد شده و همچنین راه های مقابله با افزایش آلایندگی کربن بحث و تبادل نظر کردند.

دومینیک راب در بیانیه ای گفت: ریاست انگلیس بر گروه 7 فرصتی برای جمع کردن جوامع باز و دموکراتیک و نمایش اتحاد در برهه ای است که مقابله با چالش های مشترک و افزایش تهدیدها ضرورت دارد.

او با تاکید بر اهمیت روابط تجاری میان انگلیس و منطقه پس از بریگزیت گفت: افزوده شدن دوستانمان از استرالیا، هند، جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد وزرای گروه 7 علیه فرسایش قوانین بین المللی

اتحاد وزرای گروه 7 علیه فرسایش قوانین بین المللی