مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-05اقتصادي

مطالبات سال 99 پزشکان خانواده بزودی تسویه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا میرزایی بیان کرد: در راستای ارتقای خدمات سطح یک برای بیمه شدگان در برنامه روستایی، عشایری و شهر های زیر 20 هزار نفر به همت هیأت مدیره، - مدیرکل دفتر مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران از تسویه کامل مطالبات باقی مانده سال 99 پزشکان خانواده شهری و روستایی طی روز های آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا میرزایی بیان کرد: در راستای ارتقای خدمات سطح یک برای بیمه شدگان در برنامه روستایی، عشایری و شهر های زیر 20 هزار نفر به همت هیأت مدیره، مدیرعامل و معاونین سازمان بیمه سلامت ایران در سال گذشته هم تفاهم نامه سال 98 که با تأخیر روبرو شده بود و هم تفاهم نامه سال 99 ابلاغ شد.

همچنین تفاهم نامه 1400 برای اولین بار در 15 سال گذشته قبل از پایان سال با کمک وزارت بهداشت آماده شد و به امضای مشترک معاونین وزارت بهداشت و مدیرعامل سازمان رسید و در نهایت در اوایل فروردین ماه ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: این تفاهم نامه با دو مبلغ 2 هزار و 400 میلیارد تومان از سوی سازمان بیمه سلامت ایران و 2 هزار و 400 میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت و در مجموع با 4 هزار و 800 میلیارد تومان برای خدمات سطح یک در سال 1400 تدوین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات سال 99 پزشکان خانواده بزودی تسویه می شود

مطالبات سال 99 پزشکان خانواده بزودی تسویه می شود