مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-05سياسي

به زودی اسراییل به زباله دان تاریخ خواهد رفت


با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی از همه طرف محاصره شده و محور مقاومت، این خانه عنکبوتی را تحقیر کرده است، گفت: - ایسنا/قم نماینده آیت الله عیسی قاسم گفت: با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی از همه طرف محاصره شده و محور مقاومت، این خانه عنکبوتی را تحقیر کرده است، گفت: به زودی با گسترش محور مقاومت شاهد آزادی فلسطین و مسجد الاقصی خواهیم بود و اسراییل غاصب به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله دقاق، در دومین کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای تضمین موجودیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، محور مقاومت در منطقه بسیار قدرتمند و عزتمند شده است.

وی پاسداشت روز قدس را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با پایه گذاری روز جهانی قدس بر همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان تکلیف کرد که به بزرگداشت مسأله قدس و فلسطین بیاندیشند، زیرا قدس متعلق به همه مسلمانان است و همه امت های اسلامی باید این روز بزرگ را پاس بدارند.

عالم مبارز بحرینی، سرزمین قدس را بسیار شریف و با عظمت دانست و گفت: این سرزمین شریف را با زور از مسلمانان غصب کرده اند، از این رو باید قدس را با زور از آنها پس بگیریم و آن را به صاحبان اصلی آن و مسلمانان بازگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی اسراییل به زباله دان تاریخ خواهد رفت

به زودی اسراییل به زباله دان تاریخ خواهد رفت