مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-05فرهنگي

علاقه ام به کاوه آهنگر مرا به سمت قلم زنی برد


علاقه ام به کاوه آهنگر من را به سمت این هنر کشید؛ در یکی از بازدیدهایم از بازار اصفهان کاوه ای که در ذهن داشتم به قلم زنی روی آورد و همین مورد باعث ادامه هنر قلم زنی من شد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک هنرمند قلم زنی روی مس گفت: علاقه ام به کاوه آهنگر من را به سمت این هنر کشید؛ در یکی از بازدیدهایم از بازار اصفهان کاوه ای که در ذهن داشتم به قلم زنی روی آورد و همین مورد باعث ادامه هنر قلم زنی من شد.

مریم سراوانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص چگونگی ورود به رشته قلم زنی اظهار کرد: فعالیت در زمینه قلم زنی روی مس را از سال 86 آغاز کردم و از سال 87 نیز در مرکز آفرینش های هنری و صنایع دستی خانه ملک قرارداد تولید اثر منعقد کردم، تا سال 90 در این مرکز مشغول به فعالیت بودم، پس از آن نیز به مرکز مصلی منتقل شدم.

وی ادامه داد: در سال 92 کارگاه قلم زنی که تاسیس کرده بودم ، تعطیل شد و به مدت 5 سال در بیرون از این مرکز فعالیت داشتم و در دانشگاه (آموزشکده فنی حرفه ای الزهراء) به تدریس مشغول بودم تا این که آبان ماه 97 دوباره به مرکز مصلی بازگشتم و کارگاه قلم زنی را مجدد فعال کردم.

این هنرمند قلم زن در خصوص همکاری خود با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از آبان ماه 97 تا اسفند 98 دو قرارداد اجرای کار هنری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه ام به کاوه آهنگر مرا به سمت قلم زنی برد

علاقه ام به کاوه آهنگر مرا به سمت قلم زنی برد