مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-05اقتصادي

قیمت گوشت در یزد کاهش یافت


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد از کاهش پنج هزار تومانی قیمت گوشت نسبت به هفته گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو گوشت گوسفندی بنا بر تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان با قیمت 130 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد از کاهش پنج هزار تومانی قیمت گوشت نسبت به هفته گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو گوشت گوسفندی بنا بر تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان با قیمت 130 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

محمدرضا علمدار یزدی ضمن اعلام این خبر، به کاهش 10هزار تومانس قیمت گوشت گوسفندی طی یک ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: پیش بینی ما این است که با توجه به فراوانی عرضه، در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت مجدد گوشت باشیم.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همچنین از افزایش 48 برابری ارزش ریالی پرونده های تخلفات صنفی استان طی فروردین ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: طی فروردین ماه سال جاری تعداد 652 مورد تخلف توسط بازرسان این سازمان در هماهنگی با اتاق اصناف کشف و در قالب 572 فقره پرونده به ارزش بیش از 59 میلیارد و 596 میلیون ریال در زمینه تخلفات مختلف تشکیل وجهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت در یزد کاهش یافت

قیمت گوشت در یزد کاهش یافت