مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-05پزشكي

نسخه های یک ماما برای بارداری بی نقص


مشورت با ماما پیش از اقدام به بارداری می تواند به بارداری سالم و زایمان به دور از مرگ و میر و عوارض برای نوزاد و مادر منجر شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک کارشناس مامایی گفت: مشورت با ماما پیش از اقدام به بارداری می تواند به بارداری سالم و زایمان به دور از مرگ و میر و عوارض برای نوزاد و مادر منجر شود.

فرشته درایتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ارائه خدمت ماما در مطب و در زایشگاه مراکز بهداشتی و ارائه خدمات به خصوص خدمات مشاوره به مادران و همسران می تواند قدمی بسیار بزرگ در سلامت خانواده، کاهش آمار سزارین و به طبع آن کاهش مرگ و میر و صدمه به کانون خانواده شود.

وی با تأکید بر انجام معاینات پیش از بارداری، تصریح کرد: قبل از اقدام به بارداری بهتر است جهت انجام معاینات پیش از بارداری به پزشک مراجعه کنید.

ای کارشناسی مامایی بیان کرد: در جلسات معاینات پیش از بارداری، پزشک سوابق پزشکی شخصی و خانوادگی، وضعیت فعلی سلامت شما، داروها و مکمل های مصرفی را بررسی خواهد کرد؛ مصرف برخی داروها و مکمل ها در زمان بارداری خطرناک است و باید حتی پیش از تلاش برای باردار شدن متوقف یا جایگزین شود چراکه برخی از این مواد در بافت چربی بدن ذخیره و مدتی باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه های یک ماما برای بارداری بی نقص

نسخه های یک ماما برای بارداری بی نقص