مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-05سياسي

9 هزار بسته معیشتی در «پویش سفره ای به وسعت ایران» در کرمانشاه توزیع می شود


دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه، از توزیع 9 هزار بسته معیشتی پویش سفره ای به وسعت ایران به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

- سید محمدجعفر امامیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: شبکه خادمیاران رضوی با مشارکت های مردمی و خیرین توانست در مرحله چهارم سفره مهربانی باعنوان پویش سفره ای به وسعت ایران به مناسبت ماه مبارک رمضان تعداد 9 هزار بسته معیشتی تهیه کند.

وی نحوه مشارکت های مردمی در این پویش را به دو صورت نقدی و غیرنقدی عنوان کرد و افزود: بسته های معیشتی با تهیه ارزاق اولیه و روزمره مردم تهیه و در روز پنجشنبه، 16 اردیبهشت بین خانواده های نیازمند در سراسر استان توزیع خواهد شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه رویکرد فعالیت های این کانون را خدمت رسانی به محرومان و محرومیت زدایی برشمرد و گفت: طرح سفره مهربانی 1 در پویش نسیم رضوی با حضور در بیمارستان ها و تهیه 7 هزار و 500 بسته معیشتی در طرح سفره مهربانی 2 و توزیع 1000 کارت خرید نان متبرک رضوی در طرح سفره مهربانی3   از دیگر خدمات خادمیاران رضوی استان کرمانشاه در برپایی هرچه با شکوه تر طرح سفره مهربانی بوده است.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار بسته معیشتی در «پویش سفره ای به وسعت ایران» در کرمانشاه توزیع می شود

9 هزار بسته معیشتی در «پویش سفره ای به وسعت ایران» در کرمانشاه توزیع می شود