مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-04اقتصادي

تکاپوی گل کاران دودانگه برای برداشت گل محمدی در مزارع


مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری گفت: 80 بهره بردار این منطقه تلاش شبانه روزی خود را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کشت گل محمدی در منطقه دودانگه ساری دریچه امیدی بوده که توانسته مردم این منطقه را نسبت به کار و تولید دلگرم کرده و مهاجرت معکوس را به این منطقه رقم زند.

طی سال های اخیر کشت گل محمدی باتوجه به سبقه دیرینه و همچنین کیفیت بالای گل در این منطقه توانسته جوانان بسیاری را که به شهرها مهاجرت کرده بودند به روستاها برگرداند که این روزها درحال تکاپو برای برداشت محصولات شان هستند.

  اسماعیل خورشیدی مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: چند روزی است که برداشت گل محمدی در منطقه دودانگه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه گرمای هوا موجب برداشت زودهنگام  گل محمدی نسبت به سال گذشته در این منطقه شد، افزود: برداشت گل محمدی به مدت  20 روز بیشتر زمان می برد که این روزها شاهد تکاپوی بهره برداران هستیم.

  مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری با اعلام اینکه 80 بهره بردار این منطقه تلاش شبانه روزی خود را آغاز کردند، تصریح کرد:  خریداری دستگاه گلاب گیری توسط این شرکت تعاونی نگرانی مردم برای فروش محصولات را از بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی گل کاران دودانگه برای برداشت گل محمدی در مزارع

تکاپوی گل کاران دودانگه برای برداشت گل محمدی در مزارع