مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-05-04سياسي

بسیج اساتید به صورت مصداقی وارد انتخابات نمی شود


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت های این سازمان در آستانه انتخابات گفت: - هدف ما زمینه سازی برای انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بوده و به هیچ وجه بسیج اساتید در انتخابات به صورت مصداقی ورود نخواهد کرد و وظیفه خود را فقط تبیین منویات مقام معظم رهبری می داند.

سعید میرزاجانی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه نقش و ماموریت ما آماده سازی مردم جهت انتقال پیام انقلاب اسلامی است، گفت: تبیین این نکته به مردم که هدف از انتخاب اصلح، علاج درد مزمن کشور بوده و مردم باید بدانند تفکر لیبرال غرب گرا حاصلی به غیر از یاس و ناامیدی برای کشور ندارد.

وی اظهار کرد: دولتی انقلابی و باکفایت که معتقد به جوانان و توانمندی داخلی بوده و با عملکرد جهادی خودش روحیه و نشاط را به میان مردم برگرداند، نیاز اصلی جامعه ما بوده و امیدواریم با تبیین شاخص های انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری به مردم در راستای انتخاب اصلح کمک کنیم.

وی تاکید کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور باید توانایی مدیریت اجرایی کشور را داشته باشد، معتقد به قانون اساسی بوده و از روحیه مقاوم در برابر دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار بوده و با بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اساتید به صورت مصداقی وارد انتخابات نمی شود

بسیج اساتید به صورت مصداقی وارد انتخابات نمی شود