مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 19:102021-05-04اجتماعي

میانگین خسارت به باغداران دماوند تقریباً 45درصد تخمین زده شده است


فرماندار دماوند بااشاره به اینکه هم اکنون هیچ مشکلی برای تردد در روستاهای شهرستان وجود ندارد گفت: میانگین خسارت به باغداران دماوند تقریباً 45 درصد تخمین زده شده است.

- ، مهدی حیدری شامگاه سه شنبه در خصوص بارش های اخیر 24 ساعت گذشته اظهار داشت: 8 روستای شهرستان دماوند به علت ریزش کوه و طغیان رودخانه ها دچار مشکلات رفت و آمد شدند.

حیدری افزود: در این زمینه، بارندگی ها در برخی از روستاها شدت بیشتری داشت و حتی معابر داخلی خود روستا نیز برای عبور و مرور دچار مشکل شده و با گل ولای بسیار زیادی که در داخل معابر اصلی روستاها ورود کرده بود، هیچ گونه رفت و آمدی امکان پذیر نبود.

فرماندار دماوند بیان داشت: با کمک و تلاش عوامل راهداری، شهرداری ها، مردم روستاها و دهیاری ها و نیز با هماهنگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند مشکلات کمتر شد و درحال حاضر، هیچ گونه مشکلی برای رفت و آمد در سطح روستاهای شهرستان دماوند وجود ندارد.

وی عنوان داشت: در کنار این روستاها، مسیر دریاچه تار که بیش از 20 خودرو به علت ریزش کوه و انسداد مسیر گرفتار شده بودند، با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران و شهرداری دماوند مسیر بازگشایی شد و هیچ گونه خسارت مالی و شدیدی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین خسارت به باغداران دماوند تقریباً 45درصد تخمین زده شده است

میانگین خسارت به باغداران دماوند تقریباً 45درصد تخمین زده شده است