مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-05-04فرهنگي

رونمایی از 4 کتاب به مناسبت روز شیراز


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فارس گفت: با هدف بزرگداشت روز شیراز، چهار کتاب از آثار 2 نویسنده و پژوهشگر صاحب نام، رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فارس گفت: با هدف بزرگداشت روز شیراز، چهار کتاب از آثار 2 نویسنده و پژوهشگر صاحب نام، رونمایی خواهد شد.

مهدی امیدبخش در گفت و گو با ایسنا گفت: روز چهارشنبه 15 اردیبهشت، طی مراسمی و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در محل عمارت ایران مهر از بناهای تاریخی شیراز، 4 کتاب از آثار آقایان دکتر مصطفی ندیم و دکتر محمدرضا خالصی، با حضور جمع اندکی از مسئولان فرهنگ و ارشاد فارس و نویسندگان این آثار مکتوب، رونمایی خواهد شد.

امیدبخش خاطرنشان کرد: چهار اثری که رونمایی می شود، اکبر دایی محمد و پرنده و دیوار از تالیفات دکتر ندیم، نویسنده، پژوهشگر و استاد تاریخ دانشگاه شیراز و مستوران قباب غیرت و گذر گاه تنگ تنهایی ، از تالیفات دکتر خالصی، نویسنده، پژوهشگر و استاد دانشگاه است.

وی یادآور شد: گذرگاه تنهایی، مشتمل بر 2 مقاله پژوهشی در مورد ابوحیان توحیدی شیرازی ، یکی از نوابغ ایرانی و مستوران قبات غیرت، هم مدخلی بر تاریخچه ملامتیه در شیراز طی قرون دوم تا چهارم هجری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 4 کتاب به مناسبت روز شیراز

رونمایی از 4 کتاب به مناسبت روز شیراز