مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-05-04سياسي

هلال احمر خراسان شمالی در انتخابات هیات مدیره، چراغ خاموش عمل نکند


استاندار خراسان شمالی با اشاره به حواشی انتخابات هیات مدیره جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، گفت: وقتی وزارت اطلاعات و نماینده ولی فقیه برگزاری انتخابات هلال احمر را درست نمی داند تکلیف مشخص است و نباید برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی اظهار کرد: انتخابات هیات مدیره جمعیت هلال احمر خراسان شمالی سال گذشته در خراسان شمالی برگزار شد که البته در همان زمان هم مقداری حواشی در برگزاری آن وجود داشت.

وی افزود: مواردی که سبب ایجاد حاشیه در استان شده بود را به رییس جمعیت هلال احمر اعلام و تأکید شد که اجازه خارج شدن انتخابات از مسیر اصلی را به فردی ندهد و بعد از ورود به موضوع، آرامش به استان بازگشت.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پیشین هلال احمر در استان توسط هیات نظارت استان و همچنین هیات عالی نظارت در کشور، مورد تأیید قرار گرفته بود، ادامه داد: مدتی قبل مکتوبه ای در سطح کشور منتشر می شود که برخی مدیرانی که مسئولیت دارند نباید در انتخابات هیات مدیره شرکت می کردند.

استاندار خراسان شمالی گفت: هنوز در سطح ملی برای تعیین تکلیف این موضوع، اختلاف نظر وجود دارد که اعضای انتخاب شده باید عزل شوند یا خیر و رأی قطعی در این خصوص صادر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر خراسان شمالی در انتخابات هیات مدیره، چراغ خاموش عمل نکند

هلال احمر خراسان شمالی در انتخابات هیات مدیره، چراغ خاموش عمل نکند