مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-04اقتصادي

کاهش ذخایر خونی در لارستان


رییس سازمان انتقال خون لارستان با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی نیاز مبرم به تمامی گروه های خون وجود دارد، گفت: متأسفانه کاهش ذخایر بانک خونی در این روزها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ی در این روزها، لارستان را در وضعیت قرمز خون قرار داده است.

جعفر جمالی با بیان اینکه طی مدت اخیر شمار افراد ثابت و مستمر اهداءکنندگان خون به میزان 7 درصد کاهش داشته است، افزود: همچنین تعداد افرادی که برای نخستین بار جهت اهداء خون مراجعه می کردند، 4 درصد کاهش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، کار اهداء خون به شکل کاملاَ بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های لازم در مراکز اهدا خون لارستان صورت می گیرد، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی کرونا، کلیه پروتکل ها نظیر تعویض روکش تخت ها، ضدعفونی دسته تخت ها و غیره، امکان اهداء خون به شکل بهداشتی برای شهروندان بدون هیچ دغدغه و نگرانی فراهم است.

این مسئول با اشاره به اینکه افرادی که بیماری کرونا مبتلا شده اند، می توانند یک ماه پس از بهبودی کامل نسبت به اهداء خون مبادرت ورزند، خاطر نشان کرد: انتقال خون لارستان در 2 پایگاه واقع در شهرهای قدیم و جدید لار آماده دریافت خون از شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخایر خونی در لارستان

کاهش ذخایر خونی در لارستان