مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-04سياسي

رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع :کارگزاران گمان نکنند مسئولیت طعمه است


حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در مراسم احیای شب قدر گفت: کارگزاران بایستی به قول و پیمان خود با مردم توجه کنند و گمان نکنند که مسئولیت طعمه است.

- رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع :کارگزاران گمان نکنند مسئولیت طعمه است حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در مراسم احیای شب قدر گفت: کارگزاران بایستی به قول و پیمان خود با مردم توجه کنند و گمان نکنند که مسئولیت طعمه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام با حضور در مرکز آموزش شهدای جوادنیا شخصیت و جایگاه مولای موحدین حضرت علی علیه السلام را بعد از پیامبر عظیم الشأن اسلام صلوات الله و سلامه علیه را برترین شخصیت عالم امکان برشمرد و تصریح کرد: حضرت علی علیه السلام در هنگام شهادت خطاب به فرزندان خود حسن و حسین (ع) توصیه و سفارش فرمود،اوصیکم بتقوی الله؛ تقوای الهی را رعایت کنید؛ متقی و پرهیزگار باشید.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تقوا را در شئون فردی، خانوادگی و اجتماعی و در حاکمیت سیاسی_ اجتماعی کشور لازم و ضروری و الاجرا دانست و تصریح کرد : تقوا یعنی آنکه خدا را حاضر و ناظر در همه شئون زندگی بدانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع :کارگزاران گمان نکنند مسئولیت طعمه است

رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع :کارگزاران گمان نکنند مسئولیت طعمه است