مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-04اجتماعي

تخریب راه ها و خسارت به کشاورزی و دامپروری در پی وقوع سیل در شهرهای کرمان


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان از تخریب برخی راه های اصلی، راه های روستایی، باغ ها و مزارع کشاورزی، تلفات دام ، قطع تیرهای برق و اختلال در شبکه خطوط انتقال برق در سیلاب روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مجید سعیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع مستمر منتشر و اخطاریه های لازم به دستگاه ها طی روزهای اخیر داده شده است.

وی بیان داشت: در پی وقوع سیل و قطع برق در تعدادی از روستاها با فروکش کردن باران، نیروهای عملیاتی برای رفع مشکل به محل اعزام می شوند، اما در حین کار به یکباره با سیلاب ناشی از رگبار در ارتقاعات مواجه می شوند.

سعیدی افزود: نیروهای برق که با خودروی بنز خاور نیز بودند، در دهانه کوه و در تنگه، گرفتار سیلاب می شوند و جریان آب آنها را به پایین دست مسیر رودخانه می برد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان به اقدامات ایمن سازی مناطق جمعیتی در معرض خطر سیلاب در استان اشاره داشت و گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته از ورود سیلاب به مناطق مسکونی جلوگیری شده است و خسارت جانی در روستاها نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته ایمن سازی مناطق جمعیتی در معرض خطر سیلاب با اجرای عملیات لایروبی، احداث سیل بند و دایک های حفاظتی توسط معاونت عمرانی استانداری، اداره کل بحران، فرمانداری ها، امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب راه ها و خسارت به کشاورزی و دامپروری در پی وقوع سیل در شهرهای کرمان

تخریب راه ها و خسارت به کشاورزی و دامپروری در پی وقوع سیل در شهرهای کرمان