مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-04بين الملل

سوییس فوت یکی از کارکنان سفارتش در تهران را تایید کرد


وزارت خارجه سوییس گزارش ها درباره فوت یکی از کارکنان سفارت این کشور در ایران را تایید کرد و آن را حادثه خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوییس امروز (سه شنبه) گزارش ها درباره درگذشت یکی از کارکنان سفارت این کشور در ایران را تایید کرد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: دپارتمان فدرال امور خارجه سوییس (وزارت خارجه) تایید می کند که یکی از کارکنان سوییسی سفارت سوییس در تهران بر اثر یک حادثه مرگبار در روز سه شنبه جان باخت.

وزارتخانه و رییس آن ایگنازیو کاسیس از این مرگ ناگوار شوکه شده و عمیقاً با ، این وزارتخانه افزود در خصوص این حادثه با خانواده این زن و مقامات ایرانی در تماس است.

برن جزییاتی درباره هویت این فرد بیان نکرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پی انتشار خبر درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوییس در تهران (دبیر اول سفارت)، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم در واکنش به این خبر ضمن ابراز تسلیت اعلام کرد: موضوع از طریق مراجع ذیصلاح در دست بررسی بوده و نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیش از این مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از درگذشت دبیر اول سفارت سوییس در تهران بر اثر سقوط از یکی از برج های تهران در منطقه کامرانیه خبر داد و عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که دلیل فوت وی خودکشی بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوییس فوت یکی از کارکنان سفارتش در تهران را تایید کرد

سوییس فوت یکی از کارکنان سفارتش در تهران را تایید کرد