مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-04دانش

سیستم های الکترونیکی هوشمند سالن های کنفرانس، ایران ساخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا شیخ جعفری مدیرعامل شرکت دانش بنیان صنعت و فناوری هوشمند خلیج فارس، - یک شرکت دانش بنیان با بومی سازی سیستم هوشمند الکترونیکی ویژه سالن های کنفرانس کشور را از واردات این دستگاه بی نیاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا شیخ جعفری مدیرعامل شرکت دانش بنیان صنعت و فناوری هوشمند خلیج فارس، گفت: این شرکت در زمینه طراحی و ساخت سیستم های الکترونیکی هوشمند فعالیت دارد.

فعالیت ما به دو قسمت تقسیم شده است.

در یک بخش در حال طراحی و ساخت محصولات عادی هستیم و در بخش دیگر به دنبال تولید و ساخت محصولات و سیستم های الکترونیکی هوشمندی هستیم که به دلیل تحریم، واردات آن ها با مشکل مواجه شده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان صنعت و فناوری هوشمند خلیج فارس، ادامه داد: سیستم های الکترونیکی هوشمند در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از این موارد استفاده در منازل مسکونی و ساختمان ها است.

این سیستم های هوشمند مرکزی می توانند کاربر را قادر سازند تا کنترل مواردی مانند نور، انرژی و دیگر موضوعات مشابه را در ساختمان به وسیله تلفن همراه در اختیار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم های الکترونیکی هوشمند سالن های کنفرانس، ایران ساخت شد

سیستم های الکترونیکی هوشمند سالن های کنفرانس، ایران ساخت شد