مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-04بين الملل

کدام کشورهای اروپایی برای خبرنگاران خطرناکند؟


روسیه سرکوب آزادی مطبوعات را در طول همه گیری ویروس کرونا و مبارزه الکسی ناوالنی منتقد برجسته ولادیمیر پوتین علیه کرملین تشدید کرد.

- روسیه سرکوب آزادی مطبوعات را در طول همه گیری ویروس کرونا و مبارزه الکسی ناوالنی منتقد برجسته ولادیمیر پوتین علیه کرملین تشدید کرد.

سازمان ملل هشدار داده که دنیای روزنامه نگاری با ضررهای شدیدی روبه رو است و همین هشدار اهمیت اطلاعات به عنوان یک کالای عمومی در روز جهانی مطبوعات را برجسته می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز ، این سازمان می گوید که بحران کنونی ویروس کرونا باعث بسته شدن بسیاری از موسسات رسانه ای و کاهش کار در این صنعت شده و بازداشت های سیاسی خبرنگاران افزایش یافته است.

نتیجه این امر شکل گیری تدریجی بیابان های خبری در کشورهایی است که خبرنگاران آنها امکان حصول اطلاعات دقیق از میان مردم را ندارند.

یی کاترینا باخالوفا سمت راست و داریا چالتسوا پس از انعکاس و فیلم برداری از تظاهرات علیه الکساندر لوکاشنکو در بلاروس محاکمه می شوند/ عکس: اسوشیتیدپرس در ماه گذشته سازمان غیر انتفاعی گزارشگران بدون مرز (RSF) در گزارشی شاخص جهانی آزادی مطبوعات را منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کشورهای اروپایی برای خبرنگاران خطرناکند؟

کدام کشورهای اروپایی برای خبرنگاران خطرناکند؟