مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-04اقتصادي

تاکنون 300 واگن آوار از محل حادثه معدن طزره دامغان خارج شده است


طبق برآوردها، یکهزار و 500 تن حجم خاک آوار موجود در محل حادثه است که توسط امدادگران معدن در حال تخلیه است.

- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان گفت: تاکنون 300 واگن زغال سنگ و آوار از محل محبوس شدن 2 معدنچی طزره دامغان خارج شده است اما هیچ نشانه ای از معدنچیان یافت نشد.

حمید صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تیم های تخصصی طی 75 ساعت اخیر از ظهر شنبه تاکنون بدون وقفه و با تلاش فراوان در حال آواربرداری برای رسیدن به 2 کارگر محبوس در معدن هستند ولی به نتیجه ای نرسیده اند.

وی ادامه داد: طبق برآوردها، یکهزار و 500 تن حجم خاک آوار موجود در محل حادثه است که توسط امدادگران معدن در حال تخلیه است.

صالحی اضافه کرد: تیم های تخصصی در قالب چندین تیم 30 نفره بدون وقفه و با تلاش فراوان در حال آواربرداری برای رسیدن به 2 کارگر محبوس در معدن هستند.

وی تصریح کرد: انجام آواربرداری به دلیل سختی کار و فنی بودن شرایط، تنها به وسیله نیروهای تخصصی امکان پذیر است و همه تلاش نیروهای تخصصی امنیت کار و جلوگیری از بروز حادثه دیگر است.

بنا بر گفت و گوی شب گذشته مدیر عامل شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی با خبرنگار ایرنا: کارگاه این معدن به طول 80 در 80 سانتی متر است که جهت افزایش سرعت آواربرداری و خارج کردن سنگ های درشت، ضمن رعایت ایمنی، استحکام بخشی و نصب س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 300 واگن آوار از محل حادثه معدن طزره دامغان خارج شده است

تاکنون 300 واگن آوار از محل حادثه معدن طزره دامغان خارج شده است