مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-04اقتصادي

احتمال توزیع 290 میلیون مترمکعب آب برای کشاورزان شرق و غرب اصفهان


دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزان اصفهان از تصمیم گیری های اولیه درمورد نحوه رهاسازی آب در زاینده رود و چگونگی پرداخت خسارات وارده به کشاورزان (وَجه آب) خبر داد.

- اصفهان- دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزان اصفهان از تصمیم گیری های اولیه درمورد نحوه رهاسازی آب در زاینده رود و چگونگی پرداخت خسارات وارده به کشاورزان (وَجه آب) خبر داد.

اسفندیار امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اجرای قوانین و مصوبات مربوط به حقابه ها و حوضه زاینده رود همواره از خواسته های کشاورزان اصفهان در سال های گذشته بوده است، اظهار داشت: اعتراضات اخیر کشاورزان با ورود دادستان اصفهان آرام گرفت زیرا ایشان به صنف اعلام کرد که در مدت یک ماه شروع اجرای مصوبات بر زمین مانده را پیگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای کامل برخی از مصوبات قانونی زمان بر است اما دادستان شروع اجرای آن ها را وعده دادند، افزود: کشاورزان بر اساس وعده دادستان اکنون آرام هستند؛ در این یک ماه قرار شد چندین جلسه کمیته تخصصی ذیل کارگروه سازگاری با کم آبی با محوریت دادستانی و استانداری اصفهان تشکیل شده و علل و موانع اجرا نشدن مصوبات بررسی شود و در نهایت دستگاه های مربوطه موانع را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال توزیع 290 میلیون مترمکعب آب برای کشاورزان شرق و غرب اصفهان

احتمال توزیع 290 میلیون مترمکعب آب برای کشاورزان شرق و غرب اصفهان