مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-04حوادث

5 تیم امدادی در طزره هستند/ معدنچیان هنوز پیدا نشدند


بعد از ظهر شنبه دو معدن چی در طزره شمال دامغان زیر آوار یکی از تونل های معدن البرز شرقی مدفون شدند که تا کنون تلاش برای نجات آنها بی فایده بوده است.

- ، دو معدن چی جوان معدن طزره از مجموعه البرز شرقی در شمال شهرستان دامغان بر اثر ریزش بخشی از کارگاه تونل این معدن دچار حادثه شدند و تا ظهر سه شنبه هنوز تلاش ها برای یافتن آنها بی نتیجه مانده است.

در آخرین واکنش مهدی بندر آبادی فرماندار دامغان جلسه مدیریت بحران شهرستان دامغان را به اتفاق جمعی از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل حادثه و معادن شرکت البرز شرقی در روستای طزره برگزار کرده است.

همچنین نشست تخصصی با مدیر عامل شرکت البرز شرقی و سرتیم های تخصصی امدادی معدن (حاضر در محل حادثه) برگزار شده تا بهترین راهکار برای نجات این دو معدن چی اتخذ شود.

مدیرعامل البرز شرقی درباره حادثه همچنین به خبرنگاران، گفته است: تیم های امدادی حاضر در محل، از روز اول این حادثه، اقدامات اضطراری شامل حفر تونل به موازات تونل حادثه دیده و اکسیژن رسانی را به انجام رسانده اند.

در حال حاضر پنج تیم امدادی در منطقه حاضر می باشند که هر تیم متشکل از 30 نفر عضو متخصص و ماهر می باشد.

منصور شریف با بیان اینکه فعالیت تیم های امدادی تخصصی معدن بصورت 24 ساعته انجام و هر چهار ساعت یکبار تعویض شیفت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 تیم امدادی در طزره هستند/ معدنچیان هنوز پیدا نشدند

5 تیم امدادی در طزره هستند/ معدنچیان هنوز پیدا نشدند