مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-04پزشكي

آماری از گزش سالک در اردستان


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، با بیان اینکه آمار گزش پشه سالک در اردستان نزولی گفت: سال گذشته 130 مورد گزش سالک در شهرستان اردستان گزارش شده که 110 نفر از آن ها ایرانی و مابقی از اتباع غیر ایرانی بوده اند و تعداد قابل توجهی از آن هم مربوط به روستاهای بخش زواره بوده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، با بیان اینکه آمار گزش پشه سالک در اردستان نزولی گفت: سال گذشته 130 مورد گزش سالک در شهرستان اردستان گزارش شده که 110 نفر از آن ها ایرانی و مابقی از اتباع غیر ایرانی بوده اند و تعداد قابل توجهی از آن هم مربوط به روستاهای بخش زواره بوده است.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سالک به این دلیل که بیماری مشترک انسان و حیوان است، هیچ گاه قابل ریشه کن شدن نیست و مخزن تغذیه پشه سالک نیز موش های صحرایی است.

وی، مقابله با سالک را شبیه مقابله با کرونا دانست و گفت: مبارزه با سالک نیز وظیفه یک ارگان و نهاد نیست و مشارکت مردم و به کار بستن اقدامات پیشگیرانه برای آن بسیار مهم است.

سابقه وجود سالک در اردستان از سال 1363 بوده و متاسفانه این شهرستان، چندین سال از شهرستان های مطرح استان اصفهان در موضوع گزش سالک است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، آمار گزش پشه سالک در اردستان را نزولی بیان و تصریح کرد: در چند سال گذشته فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری از گزش سالک در اردستان

آماری از گزش سالک در اردستان