مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-04اقتصادي

برندهای نمادین یاهو و AOL فروخته شدند


شرکت وریزون کامیونیکیشنز در قراردادی به ارزش پنج میلیارد دلار، کسب و کار رسانه ای خود که شامل برندهای نمادین یاهو و AOL را فروخت و به فعالیت گران و ناموفق در دنیای رسانه و تبلیغات پایان داد.

- شرکت وریزون کامیونیکیشنز در قراردادی به ارزش پنج میلیارد دلار، کسب و کار رسانه ای خود که شامل برندهای نمادین یاهو و AOL را فروخت و به فعالیت گران و ناموفق در دنیای رسانه و تبلیغات پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت مخابراتی مستقر در نیویورک با وجود صرف بیش از یک دهه زمان و میلیاردها دلار هزینه برای بنای برندهای اینترنتی مستحکم، در فضای تبلیغات اینترنتی به شدت رقابتی که تحت سلطه فیس بوک و گوگل قرار داشت، برای پیشرفت به تقلا افتاد.

وریزون که در سال 2018 ارزش کسب و کارهایش را 4.

6 میلیارد دلار کاهش داد، کسب و کار رسانه ای خود را که علاوه بر یاهو و AOL شامل برندهای آنلاینی نظیر تک کرانچ، میکرز، رایوت و فلوری می شود، به شرکت آپولو گلوبال فروخت و 10 درصد سهم در آن همچنان خواهد داشت.

این شرکت پلتفرم وبلاگ نویسی Tumblr را در سال 2019 به مبلغ نامعلومی فروخت و سال گذشته وب سایت خبری هافینگتن پست را به شرکت بازفید فروخت.

کسب و کار رسانه ای وریزون که پیش از این Oath نام داشت و اخیرا وریزون مدیا نام گرفته بود، پس از نهایی شدن قرارداد در نیمه دوم سال 2021 یاهو نام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندهای نمادین یاهو و AOL فروخته شدند

برندهای نمادین یاهو و AOL فروخته شدند