مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-04بين الملل

کمیسیون فلسطین در پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شد


کمیسیون پارلمانی فلسطین در مجلس نمایندگان اردن، تجاوزات رژیم صهیونیستی به اهالی محله الشیخ جراح در قدس اشغالی را محکوم کرد.

- کمیسیون پارلمانی فلسطین در مجلس نمایندگان اردن، تجاوزات رژیم صهیونیستی به اهالی محله الشیخ جراح در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اردن عمون ، این کمیسیون، اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را در قبال مسیحیان هنگام انجام شعائر دینی خود و ممانعت آنها از ورود به اماکن عبادتی به ویژه در شهر قدس محکوم کرد.

محمد الظهراوی، رییس کمیسیون فلسطین گفت، این کمیسیون با نگرانی تحولات بیت المقدس را پیگیری می کند و از موضع ثابت عبدالله دوم، پادشاه اردن که همواره حامی قدس و مساله فلسطین است، قدرت می گیرد.

وی افزود، کمیسیون همچنان همه طرف های رسمی و سازمان های بین المللی را تحت فشار قرار خواهد داد تا عملیات کوچ اجباری که رژیم صهیونیستی در حق اهالی محله الشیخ جراح روا داشته، متوقف شود.

الظهراوی گفت، موضع کمیسیون درباره طرد سفیر رژیم صهیونیستی و احضار سفیر اردن از تل آویو در خصوص هر بیانیه ای که در این باره صادر می شود، ثابت است.

پس از اینکه دادگاه رژیم صهیونیستی حکم تخلیه محله الشیخ جراح در قدس را صادر کرد، اهالی این محله با خطر طرد خود از خانه هایشان روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون فلسطین در پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شد

کمیسیون فلسطین در پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شد