مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-04بين الملل

دستگیری 18 سرمایه گذار ترکیه ای در عربستان در یک سال گذشته


یک سازمان حقوق بشری از دستگیری 18 تاجر و سرمایه گذار ترکیه ای در عربستان در یک سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سازمان حقوق بشری سَنَد در صفحه توییتر خود خبر داد که سازمان امنیت سعودی 18 تن از تاجران و سرمایه گذاران ترکیه ای مقیم در این کشور را در یک سال گذشته بازداشت و روانه زندان کرده است.

به نوشته وبگاه در سال های گذشته تنش آمیز بوده و عربستان سعودی تلاش بسیاری برای تنبیه اقتصادی ترکیه از طریق ممانعت از ورود کالاهای این کشور به خاک خود، عدم صدور ویزای گردشگری برای شهروندان جهت سفر به ترکیه و بازداشت تاجران این کشور در عربستان انجام داده است، دولت ترکیه در تاریخ 30 فروردین ماه به دلیل پویش تحریم کالاهای ترکیه در عربستان از این کشور در سازمان تجارت جهانی شکایت کرد و این سازمان را در جریان اقدامات عربستان که روابط تجاری میان این کشور با ترکیه را محدود می کند، قرار داد.

هرچند در ماههای گذشته برخی خبرها از بهبود نسبی این روابط خبر می دهند، اما به گفته کارشناسان همچنان راه درازی تا عادی سازی کامل روابط وجود دارد.

تاراج ثروت سرمایه گذاران وبسایت ویکیلیکس سعودی در ادامه نوشت که بخش خصوص در هر کشوری یکی از ستون های اقتصاد آن کشور است و هر گونه خللی در آن به طور مستقیم بر توسعه اقتصادی اثر می گذارد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 18 سرمایه گذار ترکیه ای در عربستان در یک سال گذشته

دستگیری 18 سرمایه گذار ترکیه ای در عربستان در یک سال گذشته