مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-04اجتماعي

ماهی های «سیمره» گروهی در آب می میرند


تراژدی مرگ بی پایان ماهی ها در رودخانه سیمره در پی عدم نظارت موضوعی است که هر ساله بی آنکه چاره ای اندیشیده شود رخ می دهد و داد دوستداران محیط زیست را بلند کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، طی روزهای گذشته مشکلی زیست محیطی با عنوان مرگ تلخ ماهی ها در سیمره، در محدوده عرب رودبار -لومار در شهرستان سیروان اتفاق افتاد تراژدی غم انگیز که نتیجه اش مرگ ماهی ها است.

بزرگترین مشکل زیست محیطی که طبق گفته شاهدان از روزهای قبل آغاز شده، صدها ماهی در محدوده عرب رودبار- لومار در شهرستان سیروان تلف شدند و هم اکنون در کنار دریاچه تصویری بسیار تاسف بار به وجود آمده است؛ مرگی خاموش به خاطر کاهش آب و آبی که باید مدیریت، پیش بینی و کنترل می شد اما نشده است.

حال باید گفت مرگ ماهی ها اندوه سختی بر پیکره بی روح سیمره است و امروز دیگر از بازی ماهی ها در آب خبری نیست، تنظیم و کنترل سیلاب ها و رسیدگی به وضعیت سیلاب ها و دریاچه ها می تواند باعث جلوگیری از این اتفاق شود.

از نقاط تاسف بارتر این فاجعه علاوه بر مرگ ماهی ها، عدم اطلاع مسوولان از این فاجعه یا پیگیری آنها نسبت به رفع مشکل بوده؛ ما باید سال به سال شاهد مرگ هزاران ماهی در سد بزرگ سیمره باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی های «سیمره» گروهی در آب می میرند

ماهی های «سیمره» گروهی در آب می میرند