مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-04پزشكي

نشر یک مرجع علمی برای مدیریت کووید 19 در کشور


کتاب مدیریت جامع خطر، رخدادهای بیولوژیک در نظام سلامت با تاکید بر کووید 19 ، توسط رصدخانه اجتماعی کووید 19 تالیف و با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت مورد رونمایی قرار گرفت.

- کتاب "مدیریت جامع خطر، رخدادهای بیولوژیک در نظام سلامت با تاکید بر کووید 19 "، توسط رصدخانه اجتماعی کووید 19 تالیف و با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت مورد رونمایی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا خانکه، رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و رییس رصدخانه اجتماعی کووید 19 درباره این کتاب گفت: یکی از وظایف رصدخانه اجتماعی کووید 19، تولید محتوای علمی با استفاده از دانش روز، بمنظور آموزش متخصصان و یکسان کردن عملکرد آنان در پاسخ به بیماری کووید 19 است و در این راستا، کتاب مدیریت جامع خطر، رخدادهای بیولوژیک در نظام سلامت با تاکید بر کووید 19 تالیف و منتشر شده است.

خانکه افزود: وزیر بهداشت اواخر اسفندماه گذشته، مسئولیت تشکیل رصدخانه اجتماعی کووید 19 را به دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی سپرد تا ضمن بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا و تاثیر کرونا بر مؤلفه های اجتماعی، با تولید شواهد علمی، تصمیم گیری برای مداخلات ملی، تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر یک مرجع علمی برای مدیریت کووید 19 در کشور

نشر یک مرجع علمی برای مدیریت کووید 19 در کشور