مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 21:252021-05-03بين الملل

بشار اسد: کار و تولید در جنگ، دفاع از میهن است


رییس جمهور سوریه امروز در بازدید از منطقه صنعتی حسیاء در استان حمص سوریه که نخستین هدف گروه های تروریستی برای تجزیه سوریه بود، تاکید کرد کشوری که تولید ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، بشار اسد رییس جمهور سوریه امروز از تعدادی از تأسیسات و کارخانه ها در شهر صنعتی حسیاء در حمص بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، برخی از این کارخانه ها در شرایط دشوار در طول جنگ تحمیلی علیه سوریه تأسیس شده و در حمایت از اقتصاد ملی و تأمین بخش مهمی از نیاز های بازار سوریه در زمینه های مختلف نقش داشته است.

بشار اسد در این بازدید با کارگران، تکنسین ها و صاحبان کارخانه ها ملاقات کرد و در مورد روند تولید، نیاز های آن و راه های حمایت از این روند با آن ها گفتگو و تأکید کرد که افزایش تولید مهمترین هدف برای پیشرفت اقتصاد و بهره گیری از ظرفیت های انسانی و فنی موجود است.

رییس جمهور سوریه همچنین گفت: کشوری که تولید نمی کند، کشور مستقلی نیست و کار در شرایط جنگ علاوه بر اینکه افتخار و اخلاق است، دفاع از میهن نیز شمرده می شود.

حمص از نظر جغرافیایی بزرگترین استان سوریه است و با بیش از 42 هزار کیلومتر مربع، 22 درصد از خاک سوریه را دربرگرفته و پس از استان های دمشق و حلب سومین شهر بزرگ سوریه از نظر جمعیت است و از همین رو اولین هدف گروه های مسلح از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد: کار و تولید در جنگ، دفاع از میهن است

بشار اسد: کار و تولید در جنگ، دفاع از میهن است