مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 18:152021-05-03پزشكي

کادر سلامت بسیجی وار همچنان در خط مقدم مقابله با کرونا هستند


شهردار تبریز با حضور در بیمارستان شهید محلاتی، از کادر درمان و پزشکی این مرکز که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، قدردانی کرد و گفت: کادر سلامت بسیجی وار همچنان در خط مقدم مقابله با کرونا هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با حضور در بیمارستان شهید محلاتی، از کادر درمان و پزشکی این مرکز که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، قدردانی کرد و گفت: کادر سلامت بسیجی وار همچنان در خط مقدم مقابله با کرونا هستند.

ایرج شهین باهر در این دیدار که به همراه مظفر سلیمانی معاون مالی اقتصادی و رحیم ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری انجام گرفت، با بیان اینکه کرونا اکنون بزرگترین معضل شهرها و جوامع دنیا است، گفت: مجموعه بهداشت و درمان، شهدای زیادی در این راه تقدیم کرده اند و این روزها که پیک چهارم این بیماری است، از نزدیک شاهد هستیم که این عزیزان همچنان پای کار هستند و تلاش می کنند تا به مردم خدمت کنند.

وی در خصوص امکاناتی که در بیمارستان شهید محلاتی برای بیماران کرونایی وجود دارد، گفت: به گفته رییس محترم بیمارستان شهید محلاتی، این بیمارستان به نوعی محل رجوع افرادی است که از دیگر مراکز درمانی نتیجه نگرفته اند و اینجا را مجهزتر و کارآمدتر می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر سلامت بسیجی وار همچنان در خط مقدم مقابله با کرونا هستند

کادر سلامت بسیجی وار همچنان در خط مقدم مقابله با کرونا هستند