مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-03سياسي

ایجاد اشتغال برای 900 نفر در ندامتگاه خورین ورامین


900 نفر مشغول کار در این ندامتگاه هستند و حقوق دریافت می کنند که کمک خرجی برای خانواده آن ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مراد نصیریان مدیر ندامتگاه خورین امروز در حاشیه بازدید امام جمعه موقت ورامین از این مجموعه، اظهار کرد: محور کار ما اصلاح و تربیت افراد خطاکار بوده و در این رابطه یک سالن فرهنگی راه اندازی شده است و آموزش های فرهنگی و دینی در آن ارائه می شود.

وی در خصوص وضعیت بهداشتی خصوصاً در ایام کرونا گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در ایام کرونا همچنین کمک روحانیون گروه های جهادی تاکنون بدون فوتی کرونایی این وضعیت را پشت سر گذاشته شده است.

مدیر ندامتگاه خورین اضافه کرد: زندانی های شهر ورامین آمار پایینی را دارا بوده و بیشتر زندانیان از شهرهای اطراف و اتباع هستند.

نصریان با اشاره به کمبود فضای فعلی این ندامتگاه و تهیه زمین در این رابطه بیان کرد: زمینی در جواد آباد مشخص شده بود اما کارشناسان بخاطر بُعدِ مصافت های زندانیان آماده شده و در حال استفاده است البته ظرفیت بالای زندانی در این ندامتگاه تا حدودی برای ما مشکل ساز شده است.

مدیر ندامتگاه خورین سالن های متعدد اشتغال را یکی از کارهای بزرگ برای حمایت از زندانیان و خانواده های ایشان ذکر و تصریح کرد: اشتغال زندانیان را به طور جدی پیگیری کرده ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 900 نفر در ندامتگاه خورین ورامین

ایجاد اشتغال برای 900 نفر در ندامتگاه خورین ورامین