مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-03سياسي

4350 نیروی رسمی به مجموعه آموزش و پرورش خوزستان اضافه شده است


در سال گذشته و امسال بیش از چهار هزار و 350 نیروی رسمی از محل ماده 28 و تربیت معلم به مجموعه آموزش و پرورش این استان اضافه شده است.

- ، کوروش مودت عصر امروز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول که در سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش در همه شهرستان های استان خوزستان وجود دارد که در این راستا مدیران همواره با به کارگیری معلمان حق التدریسی، آزاد، رسمی و اضافه کار تا حد زیادی این کمبود را جبران کرده اند تا کلاس درسی بدون معلم نباشد.

وی با اشاره به مساعدت های وزیر آموزش و پرورش برای رفع مشکل کمبود معلم در خوزستان، افزود: در سال گذشته و امسال بیش از چهار هزار و 350 نیروی رسمی از محل تربیت معلم و ماده 28 به مجموعه آموزش و پرورش خوزستان اضافه شده است؛ همچنین به تازگی آزمون برگزار شده است و امیدوار هستیم که بتوانیم بخشی از این کمبود را از این طریق و بخشی را نیز با به کارگیری نیروهای سرباز معلم برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص تقاضای مدیر آموزش و پرورش دزفول مبنی بر انتقال نیروهای بومی دزفول که در شهرهای همجوار مشغول تدریس هستند، گفت: این معلمان اگر متقاضی این امر باشند ما نیز موافقت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4350 نیروی رسمی به مجموعه آموزش و پرورش خوزستان اضافه شده است

4350 نیروی رسمی به مجموعه آموزش و پرورش خوزستان اضافه شده است