مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 16:002021-05-03اجتماعي

راه اندازی اورژانس دانش آموزی در بوشهر/ رتبه 11 کنکور به بوشهر رسید


مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر با اشاره به ارتقای 4 رتبه این استان در کنکور سراسری گفت: بوشهر در بین استان های کشور جایگاه 11 کنکور سراسری را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبری فارس از بوشهر، علی مراد کرمی عصر امروز در نشست خبری روز معلم اظهار داشت: در حال حاضر 240 هزار دانش آموز، 15 هزار نیروی شاغل و 345 نیروی حق التدریس در استان بوشهر مشغول به فعالیت هستند که بخشی از این نیروهای حق التدریس تبدیل عضویت شده و بخشی دیگر هم در اولویت هستند.

اجرای طرح یاریگران زندگی در 631 مدرسه مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر افزود: در بخش معاونت پرورشی و فرهنگی ما تولید و چاپ کتاب راهنمای عمل معاونین پرورشی با تیراژ یک هزار نسخه را داشته ایم و در موضوع آسیب های اجتماعی با اجرای طرح یاریگران زندگی در 631 مدرسه و با عضویت سه هزار و 786 دانش آموز اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

راه اندازی اورژانس اجتماعی برای دانش آموزان وی ادامه داد: در شرایط فعالی که امکان حضور فیزیکی مشاور، معلم و هم کلاسی های دانش آموز میسر نیست، اورژانس اجتماعی دانش آموزی با خط 1570 هم در راستای مبارزه آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است.

کرمی بیان کرد: انتخاب استان به عنوان دبیرخانه ملی تولید فیلم ورزش و نرمش صبحگاهی در شرایط کرونا با توجه به ظرفیت و اقدامات خلاقانه از دیگر اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اورژانس دانش آموزی در بوشهر/ رتبه 11 کنکور به بوشهر رسید

راه اندازی اورژانس دانش آموزی در بوشهر/ رتبه 11 کنکور به بوشهر رسید