مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 15:202021-05-03اقتصادي

کمک 6 میلیارد تومانی خیرین سیریکی به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از کمک 6 میلیاردی خیرین سیریکی به مردم نیازمند خبر داد.

- ، جلیل تراهی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمرکز کمیته امداد بر توانمند سازی افراد تحت پوشش این نهاد است، اظهارداشت: سال گذشته مردم سخاوتمند و خیر اندیش شهرستان سیریک بیش از 6 میلیارد و ششصد میلیون تومان به خانوادهای نیازمند شهرستان کمک کردند.

تراهی اضافه کرد: امسال نیز در قالب پویش ایران همدل 600 حامی برای کمک به خانوادهای ایتام و محسنین شهرستان سیریک جذب شده که ماهانه این خیرین کمک های مالی خود را از دو میلیون ریال تا 20 میلیون ریال و بالاتر به حساب آنها واریز می کنند.

وی افزود: سال گذشته بالغ بر 105 میلیارد تومان در قالب صندوق امداد ولایت و بانک های رسالت و مهر برای طرح های اشتغالزایی، ازدواج آسان، اهدای کمک جهیزیه، کمک هزینه درمان، ساخت مسکن مددجویان و کمک به خانوادهای نیازمندان استان پرداخت شده است.

تراهی در ادامه به توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در میان خانواده های تحت حمایت این نهاد اشاره و بیان کرد: برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار و ساخت مسکن مددجویان در سال 1400 مبلغ 350 میلیارد تومان ردیف بودجه پیش بینی شده که امیدواریم گام مثبت و تاثیر گذاری در توانمندسازی خانوادهای جامعه هدف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 6 میلیارد تومانی خیرین سیریکی به نیازمندان

کمک 6 میلیارد تومانی خیرین سیریکی به نیازمندان