مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-03سياسي

موانع تولید بیش از 650 واحد تولیدی کشور در قالب طرح شهید کریمی رفع شد


رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: سال گذشته موانع تولید بیش از 650 واحد تولیدی کشور در قالب طرح شهید کریمی سازمان بسیج کارگری رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حسین رعیتی فرد در جریان بازدید از کارخانجات مجری طرح شهید کریمی در استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارگران خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و نقش مؤثری در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان ایفا می کنند و بنابر این پرداختن به مطالبات کارگران یک تکلیف و وظیفه مهم است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی افزود: در سالجاری با کمک تشکل های کارگری و همه مجموعه های اجتماعی باید تلاش های بیشتری برای رفع موانع تولید انجام شود و وظیفه بسیج در اینجا بسیار با اهمیت است چراکه بسیج یک تشکیلات گسترده محسوب می شود و می تواند در مطالبه به حق واحدهای تولیدی و کارگران از مجموعه های مختلف اثرگذار باشد.

مهمترین رویکرد سازمان بسیج کارگری در سالجاری تلاش برای رفع موانع تولید است رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ادامه داد: رصد و شناسایی تمامی موانع تولید در واحدهای صنعتی و تلاش برای رفع آنها با مطالبه از دستگاه های مسئول مهمترین رویکرد سازمان بسیج کارگری در سالجاری است که در کنار آن مطالبات به حق کارگران عزیز و زحمتکش نیز بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تولید بیش از 650 واحد تولیدی کشور در قالب طرح شهید کریمی رفع شد

موانع تولید بیش از 650 واحد تولیدی کشور در قالب طرح شهید کریمی رفع شد