مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-03حوادث

ماده آهویی با دو جنین در مشهد قربانی بی احتیاطی راننده خودرو شد


رییس حفاظت محیط زیست کلان شهر مشهد از تلف شدن ماه آهویی با دو جنین براثر بی احتیاطی یک راننده خودرو در جاده مجاور منطقه حفاظت شده تخت سلطان این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، مرتضی شیرزور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازساکنین روستای مجاور منطقه حفاظت شده تخت سلطان مبنی بر مشاهده یک رأس آهو در حاشیه جاده مشهد - دامپزشکی برای مداوای حیوان مصدوم مقدمات کلینیکی را فراهم کردند، بیان کرد: متأسفانه به دلیل بعد مسافت و شدت گرمای هوا و شدت جراحات وارده حیوان مصدوم قبل از رسیدن به باغ وحش تلف شد.

شیرزور با اشاره به اینکه این ماده آهو دو جنین در شکم داشت، افزود: به دلیل نارس بودن بره ها امکان زنده نگه داشتن آن ها نیز میسر نشد.

وی ابراز تأسف از اینکه همه ساله با توجه به کاهش نزولات آسمانی، عدم دسترسی حیات وحش به منابع آبی ثابت و مطمئن و از طرفی عدم ایجاد گذرگاه های امن برای گدار حیات وحش، شاهد بروز چنین حوادث تلخ و ناگوار برای حیات وحش هستیم، یادآور شد: اجرای طرح های تأمین آب شرب حیات وحش و مسیر امن برای گدار حیات وحش جز ضروریات در حاشیه مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده آهویی با دو جنین در مشهد قربانی بی احتیاطی راننده خودرو شد

ماده آهویی با دو جنین در مشهد قربانی بی احتیاطی راننده خودرو شد