مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-03اقتصادي

حداقل حقوق 2.5 برابری بازنشستگان تامین اجتماعی در مدت 13 ماه


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مجموع دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر در 13ماه بیش از 2 و نیم برابر شده و سایر سطوح نیز افزایش بیش از 2 برابری داشته اند و با هر معیار و هر مرجعی که حساب کنید در این مدت نرخ تورم به این اندازه نبوده و کار بسیار ارزشمندی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سالاری در جلسه ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای کانون عالی بازنشستگان که با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران تأمین اجتماعی و روسای کانون های بازنشستگان استانها همراه بود، اظهار کرد: دو مرحله متناسب سازی و افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان موجب بهبود قابل توجه معیشت بازنشستگان شده است و البته ما تمایل داشتیم که افزایش بیش از این انجام دهیم و اگر منابعی باشد هیچ تردید و مضایقه ای نداریم و از حداکثر ظرفیت برای بهبود خدمت رسانی به بازنشستگان و کارگران استفاده می شود.

سالاری افزود: مرحله اول متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مرداد 99 و با فاصله یک هفته پس از ابلاغ مصوبه مجلس اجرا شد و ما با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت های ممکن برای ارتقای خدمات تأمین اجتماعی و بهبود معیشت بازنشستگان اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع برنامه متناسب سازی از اهمیت و حساسیت این موضوع و مشکلات این مسیر آگاه بودیم، گفت: از ابتدا به دنبال بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل حقوق 2.5 برابری بازنشستگان تامین اجتماعی در مدت 13 ماه

حداقل حقوق 2.5 برابری بازنشستگان تامین اجتماعی در مدت 13 ماه