مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-03سياسي

حزب اعتماد ملی نامزد حزبی برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد


حزب اعتماد ملی در چارچوب جبهه اصلاحات در انتخابات مشارکت خواهد کرد ضمن اینکه نسبت به این دو سوم آرا که در جبهه اصلاحات به تصویب رسیده نقدهایی داشتیم اما در انتخابات حاضر خواهیم شد و تصمیم گرفتیم که نامزد حزبی نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: برخی اقتدارگرایان همت خود را در این انتخابات به کار گرفته اند تا مشارکت به حداقل کاهش یابد در صورتی که انتظار می رود اشخاصی که ادعای پیروی از رهبری دارند، در اجرای فرامین ایشان باید پیش گام باشند.

اسماعیل گرامی مقدم درخصوص آخرین فعالیت های حزب اعتماد ملی برای انتخابات، اظهار کرد: حزب اعتماد ملی در چارچوب جبهه اصلاحات در انتخابات مشارکت خواهد کرد ضمن اینکه نسبت به این دو سوم آرا که در جبهه اصلاحات به تصویب رسیده نقدهایی داشتیم اما در انتخابات حاضر خواهیم شد و تصمیم گرفتیم که نامزد حزبی نداشته باشد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی افزود: در حال بررسی گزینه ها هستیم و حزب بررسی کارشناسی نامزدها را به کمیته تعامل و دفتر سیاسی محول کرده است.

وی بیان کرد: نامزدهایی که حزب اتحاد و کارگزاران اعلام کرده اند باید بررسی شوند و دو سوم آرا کسب شود.

علت اینکه فعالیت مان مقداری به تعویق افتاد این بود که ما نامزد حزبی داشتیم اما نامزد حزبی ما مخالف سازوکار دو سوم آرا بود و با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اعتماد ملی نامزد حزبی برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد

حزب اعتماد ملی نامزد حزبی برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد