مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-03سياسي

تنها 5 درصد کاندیدا انتخابات شورا در قم، رد صلاحیت شده اند


معاون استاندار قم با بیان اینکه برخی استانها با رد صلاحیت متعدد نامزدها، حدنصاب انتخابات را از دست دادند، گفت: در استان قم تنها 5 درصد ثبت نام کنندگان انتخابات در شورا رد صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن سلیمان پور ظهر سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم در استانداری با بیان اینکه تعامل خوبی بین بخش های مختلف در استان در عرصه آمادگی و برگزاری انتخابات وجود دارد که شایسته تقدیر است و در انتخابات شورای شهر اسلامی 490 نفر نامزد انتخاباتی داشتیم، گفت: 15 نفر از نامزدها انصراف دادند و در بررسی صلاحیت، هیئت اجرایی انتخابات 25 تن و هیئت نظارت نیز 14 تن را رد صلاحیت کرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی با اشاره به اینکه برخی استان ها با مشکل رد صلاحیت نامزدها مواجه شده اند تا جایی که حد نصاب انتخابات را از دست داده اند، افزود: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در استان قم انجام شد و الحمدلله مشکلی در روند و تعداد افراد احراز صلاحیت نشده وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در استان قم تنها پنج درصد از ثبت نام کنندگان شرکت در انتخابات از مجاری 4 گانه رد صلاحیت شدند و استان قم از لحاظ تکثر و تنوع در زمینه رقابت و رعایت قانون در بررسی صلاحیت ها وضعیت بسیار مطلوبی دارد، ادامه داد: تاریخ هشتم اردیبهشت ماه اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 5 درصد کاندیدا انتخابات شورا در قم، رد صلاحیت شده اند

تنها 5 درصد کاندیدا انتخابات شورا در قم، رد صلاحیت شده اند